Forum YamaszkaDt.Fora.Pl Strona Główna

Dane techniczne DT 80 LC II (2)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum YamaszkaDt.Fora.Pl Strona Główna -> Dane techniczne,zdjęcia,filmiki itp
Autor Wiadomość
Alvonzo
Administrator



Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kórnik

PostWysłany: Śro 19:29, 26 Gru 2007    Temat postu: Dane techniczne DT 80 LC II (2)

Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą. Silnik o mocy 12km
nie do końca radzi sobie z ważącą 110kg maszyną. Yamaha maxymalnie �kręci się �do 12 tyś obr/min , ale to już tylko wycie i zacieranie silnika , a nie jazda. DT można wjeżdżać w lekki teren , choć nieraz poradzi sobie dobrze w trudnym . Zawieszenie nie jest najlepsze , większe nierówności przenoszą się na ręce kierowcy. Jeśli chcemy poskakać zwieszenie naszej DT-ki nie pozwoli nam na długie skakanie , po kilku skokach się zniszczy , po prostu ten motocykl nie jest do jazdy hardcorowej. Jest to motocykl praktycznie bez awaryjny , a jeżeli coś już się zepsuje to części są
wszędzie dostępne. Przykładowe ceny części: tłok : 70zł - 130zł , zestaw napędowy 150 zł , owiewka + lampa 100zł . W Polsce jest wielu posiadaczy Dt-tek , wiec można wymieniać poglądy na temat tego motocykla jak i rozwiązywać problemy. Yamaha DT było blokowana , zablokowana wersja miała ok. 8-9 km a blokady znajdowały się w trzech miejscach : dyfuzor - króciec , który zwalniał przepływ spalin , końcówka tłumika - rurki i dekielki brutalnie hamują spaliny i jeszcze blokada na
CDI - mały niebieski kondensator , który opóźniał zapłon i nie pozwalał wkręcić się silnikowi na wyższe obroty. Na szczęście wszystkie blokady można usunąć w domowym zaciszu i nie zajmie to zbyt dużo czasu. Hamulce dość dobrej jakości/klasy ,dobrze się sprawują w awaryjnym hamowaniu . Ogólnie rzecz biorąc DT to motocykl do średniego terenu.

Dane:
Yamaha DT80 LCII (LC2)
Dane silnika:
Producent i typ: YamahaŽ , 53V(dla Niemiec ) , 53W (dla Francji)
Rodzaj silnika : dwusuw
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Pojemność skokowa : 79ccm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min

Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min

Układ paliwowy:
Pojemność zbiornika : 10litrów

Smarowanie:
Pompa olejowa : System Autolube
Min. Ilość oleju dostarczanego do tłoka : 0,2 do 0,3 cm3 na 200 skoków tłoka

Tolerancja i silnik:
Średnica tłoka : 49mm
I szlif : 49,25mm
II szlif : 49,50mm
III szlif : 49,75mm
IV szlif : 50,00mm

Układ napędowy:
Przełożenia seryjne : 51/15

Układ jezdny:
Długość : 2170mm
Szerokość 820mm
Wysokość : 1170mm
Wysokość siodła : 845mm
Wysokość kierownicy : 1360mm
Prześwit: 265mm
Masa w stanie suchym : 110kg
Dopuszczalna masa całkowita : 320kg
Pochylenie główki ramy : 62stopnie
Ogumienie przód : 2,75 - 21 - 4 PR
Ogumienie tył : 4,10 - 18 - 4 PR

Układ hamulcowy:
Przedni hamulec : tarczowy , wentylowany - 190mm
Tylny hamulec : bębnowy 130mm

Amortyzatory:
Przód : Widelec teleskopowy
Skok : 240mm - progresywny
Ilość oleju na lagę : 366cm3
Tył : Amortyzator �Monocross�
Skok: 210mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rob
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

PostWysłany: Czw 10:49, 27 Gru 2007    Temat postu:

WITAM WSZYSTKICH WIDZE DOKłADNE DANE.. MOZE SIę PRZYDAC ALE NIENAPISAłES ILE CI PALI NA SETKE ?
MI 3 GDY SOBIE DELIKATNIE JADE A DO 5 DOCHODZI GDY MANETKA DO KOńCA...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alvonzo
Administrator



Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kórnik

PostWysłany: Czw 10:54, 27 Gru 2007    Temat postu:

No niby zablokowana ma palić 3 ale przy mojej jeździ pali napewno koło czterech.


Ważna uwaga Rob Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaziu
Zielony



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew

PostWysłany: Czw 12:15, 27 Gru 2007    Temat postu:

Moja DT pali 6,5 nawt do 7 l na setke Confused Troche duzo ale cos za cos. Moto po tuningu Malossi i jeszcze bede zakladal gaznik Dellorto 20 mm:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alvonzo
Administrator



Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kórnik

PostWysłany: Czw 12:19, 27 Gru 2007    Temat postu:

ooo kurde to maluch tyle pali... to jakie osiągi masz przy tym spalaniu???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rob
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

PostWysłany: Czw 12:25, 27 Gru 2007    Temat postu:

A TłOCZEK 80 ? CZY 110 WJE.AłEś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaziu
Zielony



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew

PostWysłany: Czw 14:15, 27 Gru 2007    Temat postu:

Rob napisał:
A TłOCZEK 80 ? CZY 110 WJE.AłEś




Tlok ma Malossi 125ccm:) Gotowy zestaw kosztuje 900 zl do tego motorka. A co do osiagow to sa na naprawde wysokim pozimie:)Smile Tylko jeszcze ten gaznik zmienie i bedzie supcio:) ale znowu spalanie troszke wzrosnie:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaziu
Zielony



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew

PostWysłany: Czw 14:19, 27 Gru 2007    Temat postu:

A na wiosne wysle Wam linki z filmami jak deziemy latac to bedziecie widziec jak ta Yamaha chodzi:) Ale teraz trzeba ja dotrzecbo po tym sezonie otrzymala nowy tlok Malossi (cylinder rowniez od tego zestawu) średnica 57,5mm (polecam ten tuning. PZDR:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rob
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP

PostWysłany: Czw 14:28, 27 Gru 2007    Temat postu:

KAZIU piszesz ze zestwa kosztuje 900zł czyli tłok pierscienie i cylinder ??
a sa na allegro czy gdziś indziej kupowałeś.
a ten gaźnik to jaki i za ile?
i ostatnie pytanie do ciebie masz go odblokowanego na tłumiku i csi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaziu
Zielony



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew

PostWysłany: Czw 14:40, 27 Gru 2007    Temat postu:

Tak zesta tzn tlok,pierscienie, sworzen, cylinder, zabezpieczenia i lozysko. Ja czesci Malossi kupuje na str. megabet.pl
jest to jedyny dystrybutor w Polsce jakiego znalazlem. A gaznik Dellorto VHBZ 20B S
PZDR:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 8:25, 29 Paź 2009    Temat postu:

moja yamaha dt 80 lc II ma cylek 110 i pali mi 10l na 100km ;/
nie wiecie co mam zrobić zeby mniej paliła ? a blokade ma tylko na tumiku
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum YamaszkaDt.Fora.Pl Strona Główna -> Dane techniczne,zdjęcia,filmiki itp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin