Autor Wiadomość
Pawlodoro23
PostWysłany: Nie 12:39, 12 Paź 2014    Temat postu:

Blokada w Gaźniku polega na wyjęciu tulejki która blokuje iglice ta blokada znajduje się od razu nad iglicą taka dróga mniejsza tulejka po jej wyciągnięciu będziemy mogli dawać więcej gazu czyli więcej paliwa będzie trafiać do komory spalania Smile przez co nasza dt będzie mogła sie lepiej rozpędzać Smile
jazzman
PostWysłany: Czw 19:51, 24 Sty 2008    Temat postu:

a to wtedy yamaha nie bedzie głosna ????
Rob
PostWysłany: Czw 12:04, 27 Gru 2007    Temat postu:

BLOKADY

-CDI (elektronika)
-dyfuzor (kolano rury wydechowej)
-końcówka wydechu


CDI blokuje nam zapłon, nie pozwala moto osiągnąć maksymalnego momentu obrotowego i blokuje go do max 7 tys. obr/min :/ Aby odblokować motocykl na tym podzespole należy rozciąć plastikową obudowę CDI w sposób b.delikatny ponieważ w środku znajduje się układ scalony (CDI znajduje sie pod bakiem, umocowane najczęściej jest na gumie, która go obejmuje). Następnie należy zmostkować (zlutować, połączyć) kondensator.
Po całej tej operacji rozebrania i zmostkowania CDI należy go dokładnie zaizolować, ponieważ woda się nie może do niego przedostawać!



-dyfuzor (kolano rury wydechowej)
Jest jednym z najważniejszych elementów obok CDI w blokadzie tegoż motocykla. Dyfuzor w środku jest wypełniony zapychaczami i lejkiem, które blokują spaliny, silnik sam dusi się swoimi spalinami. Aby zlikwidować tą blokadę należy rozciąć dyfuzor wzdłuż fabrycznych spawów, wyjąć wszystko co się znajduje w środku, usunąć zgromadzony tam nagar (ewentualnie można wypalić wnętrze dyfuzora) oraz na koniec zespawać dokładnie i szczelnie migomatem.



3.Końcówka wydechu.

Końcówka układu wydechowego ma za zadanie blokować wydobywające się z cylindra spaliny (tzw. zdławić motocykl), podobnie jak to robi dyfuzor, oraz wygłuszyć układ wydechowy. Odblokowanie tegoż elementu polega na rozcięciu końcówki układu wydechowego w miejscu oryginalnych spawów, wyciągnięciu rurki końcowej bądź zrobieniu i wspawaniu końcówki przelotowej (która ma za zadanie przepuszczać jak najwięcej spalin), usunięciu wszystkiego co się znajduje w środku oraz zespawaniu również dokładnie i szczelnie najlepiej migomatem. (aby wyciszyć moto po odblokowaniu można wyścielić wnętrze układu wydechowego watą szklaną).
Alvonzo
PostWysłany: Czw 11:40, 27 Gru 2007    Temat postu: Blokaty DT80 LCII

Blokady są w Dyfuzorze, gaźniku, kostce CDI, tłumiku ;]


Odblokowanie dyfuzora polega na wyjęciu zwężek(takich lejków) ktore znajdują sie odrazu na poczatku dyfuzora i w kolanku. Z kolanka trzeba wyjac siatke.W koncówce tłumika tez trzeba wyjąc taką rurkę
W gaznik sie to szczerze powiem nie wiem na czym polega ta blokata. Moze mniejsza dysza jest
Kosta CDI - nalezy zmostkowac dwa luty

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group